Sinterklaas is jarig, ik zet mijn schoen vast klaar …

Je schoen zetten in de bibliotheek? Dat kan! Vanaf zaterdag 12 november kun je in de vestigingen van Kunstwerk! de Bibliotheek Liemers een leuk vouwschoentje halen om zelf in elkaar te knutselen. Schoentje klaar? Breng het dan zo snel mogelijk terug naar de bibliotheek. Op vrijdag 2 december mag je komen kijken of de Sint er een leuk Schoenboekje in heeft gestopt.

In het Schoenboekje staat een mooi voorleesverhaal met tekst en tekeningen van Harmen van Straaten. En omdat ouders als geen ander weten hoe belangrijk (voor)lezen voor jonge kinderen is (met slechts een kwartiertje voorlezen per dag neemt de lees- en taalvaardigheid van jonge kinderen enorm toe), is deze samenwerking met Sinterklaas een buitenkansje! Het Schoenboekje is goed voor 15 minuten (voor)leesplezier!

Voor meer informatie: zie www.debibliotheekliemers.nl.

cid_image001_jpg01d234f4